نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1599
-
الف
+

«میترا رفیع» چگونه به شهرت رسید؟

«میترا رفیع» بازیگر سریال «بی همگان» در یک مصاحبه پیرامون علت پذیرش کرکتر «الناز یوسفی» در این سریال سخن گفت.

سریال «بی همگان» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«میترا رفیع» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران در سریال «بی همگان» نقش «الناز یوسفی» را بازی می کند؛ دختری از یک خانواده ثروتمند که به دنبال مهاجرت به امریکا و زندگی در کنار مادرش می باشد اما عشق و علاقه او به پسر جوانی به نام «امیر علی» تقدیر وی را به گونه دیگری رقم می زند.

بانو رفیع در یک مصاحبه پیرامون علت قبول این نقش گفته است: برای من واکاوی این کاراکتر و بررسی خواستگاه اجتماعی و عاطفی اش جذاب بود، هر نقشی که با آن مواجه می‌ شوم، در زمان تولید اثر، تکّه‌ ای از جانم می‌ شود.

وی در این خصوص افزود: «چه بگویم از لحظاتی که با «الناز یوسفیان» گذراندم؟ هربار که گریست با او گریستم و قلبم شکست، هربار که امیدوار شد، قلبم روشن شد از نور امید. بله، حقیقت این است که من با نقشم می‌ خندم، می‌ گریم، اعتماد می‌ کنم، گریزان می‌ شوم، می‌ مانم و ادامه می‌ دهم تا لحظه‌ پایان»

 «میترا رفیع» متولد 12 قوس(آذر) سال 1373 خورشیدی در تهران می باشد.

او در سن 14 سالگی با نمایشی به نام «نقطه چین ها»  به کارگردانی «امیرحسین شفیعی» اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در سال 1398 با بازی در سریال «از سرنوشت» به طور جدی وارد تلویزیون گردید.

بانو رفیع همچنین در سریال هایی چون «آخرین پناه» و «گیلدخت» هنرنمایی کرده است.

«کلمبوس»، «من می ترسم» و «مجدلیه مقدس» از جمله فلم های سینمایی است که «میترا رفیع» در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر